Συχνές Ερωτήσεις
Κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας στο techstreet.gr αναφέρεται η ημέρα αποστολής.
Μετά την ενημέρωση μέσω email για την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας, η παραγγελία σας αναχωρεί απο την αποθήκη μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα με την courier που έχετε επιλέξει κατά την τοποθέτηση σας.
Εν συνεχεία λαμβάνετε νέο email με τα στοιχεία αποστολής που έχετε καταχωρήσει και τον κωδικό με τον οποίο μπορείτε να κάνετε live tracking το δέμα σας και να παρακολουθείτε την διαδικασία παράδοσης του.
Όταν καταχωρήσετε την παραγγελία σας, δεν θα λάβετε αυτόματα παραστατικό ή τιμολόγιο αγοράς.
Το παραστατικό αγοράς έρχεται μαζί με την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε τιμολόγιο αγοράς δηλώνετε τα στοιχεία σας στην ειδική επιλογή “επιθυμώ τιμολόγιο αγοράς”.
Το τιμολόγιο έρχεται σε εσάς ηλεκτρονικά μέσω email στην διεύθυνση που δηλώσατε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.
Όταν ανοιχτεί η συσκευασία αποστολής του προϊόντος και δεν σας ικανοποιεί το προϊόν μπορεί να γίνει επιστροφή στην εταιρεία μας. Επιβαρύνεστε την χρέωση μεταφορικών που υπέστη η εταιρεία μας για αποστολή και επιστροφή του προϊόντος.
Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με κάρτα μέσω του site μας γίνεται επιστροφή το ποσό μετά από αφαίρεση των ανωτέρω.
Το Techstreet.gr προς το παρόν λειτουργεί μόνο διαδικτυακά χωρίς φυσικό κατάστημα σε περιοχή της Ελλάδας. Σύντομα στη πόλη της Θεσσαλονίκης θα υπάρχει το πρώτο μας φυσικό κατάστημα για το οποίο θα ενημερωθείτε με σχετικό newsletter.
Η παραγγελία σας μπορεί να τροποποιηθεί μόνο με τηλεφωνική επικοινωνία μέσω της εξυπηρέτησης πελατών ή mail στο [email protected] και μόνο εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει αναχωρήσει προς παράδοση στον δηλωθέν προορισμό.